Servisné
strediská
|
Reklamačné
podmienky prepravných spoločností

UPS
reklamacne_podmienky_UPS.pdf

DPD
reklamacne_podmienky_DPD.pdf

Geis Parcel SK s.r.o.
VOP_Geis_Parcel_SK_1.1.2017.pdf
|
|
Využívajte
zmluvné servisné strediská
Využívaním služieb zmluvných
servisných stredísk, značne urýchlite vybavenie svojich reklamácii.
Záručné a pozáručné opravy vybraných produktov vykonávajú tieto autorizované
servisné strediská:
|
|

Acer
V prípade poruchy Vášho
produktu Acer môžete nahlásiť opravu dvomi spôsobmi:
• Prostredníctvom Internetu
-
prosím kliknite sem
• Telefonicky na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a
17:00
Pri telefonickom nahlásení
opravy majte, prosím, pripravené sériové číslo produktu a pokiaľ je produkt
v záruke, tak tiež nákupný doklad. Náš operátor Vás bude informovať o ďalšom
postupe.
V prípade, že sa jedná o pozáručnú opravu, prevedie technik diagnostiku
závady. Na základe tejto diagnostiky bude vytvorená cenová ponuka na opravu
a ďalšie podmienky prevedenia opravy závady. Cenovú ponuku obdržíte
najneskôr do dvoch týždňov. Oprava bude prevedená v závislosti na
dostupnosti náhradných dielov, najneskôr však do 30tich dňov od obdržania
Vašeho súhlasu s podmienkami cenovej ponuky. Za diagnostiku závady a
spracovanie cenovej ponuky je účtovaný poplatok vo výške 800,- Kč. Táto
čiastka nebude účtovaná v prípade Vášho súhlasu s opravou alebo pokiaľ bude
na zariadení prevedená zároveň záručná oprava.
Pred zaslaním notebooku/PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o
softwarový problém. Pre vylúčenie softwarového problému Vám zdvorile
doporučujeme zálohovať dáta a previesť obnovu systému do pôvodného továrneho
nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery alebo recovery CD/DVD). V
prípade, že sa jedná o softwarový problém alebo o iný problém vyžadujúci
obnovu systému, prevedieme obnovu systému do pôvodného stavu po zakúpení
počítača. Zdvorile upozorňujeme, že v prípade obnovy systému stratíte dáta
uložené na HDD.
Príslušenstvo zakúpené s produktom, prosím neposielajte do servisu, pokiaľ k
tomu nebudete vyzvaný naším operátorom. Jedná sa najmä o klávesnice, myši,
napájacie adaptéry a káble.
Servisné stredisko nie je technicky ani personálne zariadené pre osobné
vyzdvihnutie produktu. Preto nie je možné produkt vyzdvihnúť po oprave
osobne. Aj zákazníkom z Brna a okolia bude ich produkt po oprave doručený na
miesto, ktoré sami určia.
Telefón:
(Česká republika)
+420 531 027 777
(Slovensko)
+421 2 3333 1027
Adresa: Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 110
627 00 Brno-Slatina
service_brno@acer-euro.com
|
|

Asus
Vybavovanie reklamácií na
Asus notebooky a LCD
Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na
adrese
http://rma.asus.de/rma_cz/ a riadiť
sa následne pokynmi zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od
zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.
Kontakt na servis:
ASUS Czech s.r.o., Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova,
Tel.: +420 596 766 888, mail:
reklamace@asus.com.tw
Kontakt na Asus SK:
Hotline +421 232 162 621
Asus support:
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=cs-cz
|
|

BENQ
Naše servisné stredisko
· Servis Bratislava
Stará Vajnorská 17/A, Bratislava, 831 04
tel: +421 911 792 034
tel: +421 2 5262 6557
tel: +421 2 5262 6558
• mailto:
asupport@asupport.sk
•
www.asupport.sk
•
Zobrazenie na mape
Objednanie odvozu zariadenia do opravy
http://www.asupport.sk/pickup.php
|
|

EPSON
Prime Service s.r.o.
Čajkovského 8
984 01 Lučenec
tel. : +421 47 433 10 82
www.primeservice.sk
(tlačiarne a MFP, LFP, skenery, projektory, POS, spotrebný materiál)
EPSON Hotline (problémy s inštaláciou, info o zárukách, ...)
+421-02-327 86 682
email: level.one@epson.sk
Pracovná doba: Po - Pia 9:00 – 18:00

|
|

Brother
reklamácie vybavuje:
Euro Data Distribution, s.r.o.
Spolu so zariadením je potrebne dodať doklad o kúpe.
Zariadenie musí byt osadené spotrebným materiálom.
Pri reklamácii len spotrebného materiálu je potrebne dodať aj sériové číslo
zariadenia v ktorom náplň nefunguje.
|
|

Genius
http://rma.fixit-service.com
Po registrácii je možné zadať reklamáciu. Servis robí zvoz na vlastné
náklady.
|
|

HP
Každý koncový užívateľ si
rieši zariadenia (OfficeJet, DeskJet, PhotoSmart, Pavilion, OmniBook a
LaserJet rady 1) na telefónnom čísle HP servisu:
0850 111 256
|
|

HSM
Euro Data Services, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:
František Makyš
fmakys@eurodata.sk
02/48209914
|
|

LG
Vyhľadávanie servisu podľa
produktu a regiónu:
http://www.lg.com/sk/podpora/opravny-servis/najst-opravneho-spravcu
|
|

Lexmark
SWISS, spol. s r. o.,
https://www.swissit.sk/
Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080
Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768
Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 4358
Spolu so zariadením doručiť záručný a dodací list !
|
|

Farebné a čierno-biele tlačiarne Xerox
- A4 modely (multifunkcie,
tlačiarne, kopírky, faxy): PS Products spol. s r.o., Líščie údolie 29, 841
04 Bratislava
tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127;
servis@phaser.sk
- A3 modely (multifunkcie, tlačiarne, kopírky, faxy, produkčné zariadenia):
http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html
|
|

OKI
Servisná podpora - OKI
tlačiarne a spotrebný materiál
http://slovak.oki.com/support/index.aspx
Reklamácie spotrebného materiálu OKI:
Cinema+ spol. s r.o.
Partizanska cesta 77
Banska Bystrica 974 01
dvajda@cinema.sk
tel: +421 48 4700 205 |
|

Toshiba - MFP
Euro Data SK, a.s.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:
František Makyš
fmakys@eurodata.sk
02/48209914
|
|
SPOTREBNÝ
MATERIÁL ZAKÚPENÝ v EURO DATA SK
APPLE, ARMOR, CITOH, CITIZEN,
COMPUPRINT, DELL, DEVELOP, FUJITSU, IBM, INFOTEC, KONICA MINOLTA, KYOCERA
MITA, LANIER, MUTOH, NASHUATEC, OCE, OKI, OLIVETTI, PANASONIC, PHILIPS,
PRIMERA, PRINTRONIX, RICOH, RISO, SAGEM, SAMSUNG, SANYO, SEIKO, SHARP, STAR,
TALLY, TA, UTAX, WINCOR, XEROX,
Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:
Lamžo Miroslav
mlamzo@eurodata.sk
041/5116 601
|
|
Alternatívny
spotrebný materiál Xerox
http://www.altx.cz/servis-a-reklamace/
|
|
Počítačové
doplnky zakúpené v Euro Data Distribution, s.r.o.
A4TECH, G-Cube, GEMBIRD,
GENIUS, CHICONY, KINGSTON, LOGITECH, MICROSOFT, PATRIOT, REDSTAR, ROLINE,
SANDISK, TARGUS
Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na:
Lamžo Miroslav
mlamzo@eurodata.sk
041/5116 601
|
|

Konica Minolta
http://www.konicaminolta.sk/sk/business-solutions/podpora/nahlasenie-poruchy.html
|
|
|